Amineninannesiii Kızlar selam bu sayfadan geçen hafta cuma günü sipariş vermiştim hala gelmedi ne kargo takip ne bişey parayı yatırdım cevap vermiyorlar üst üste mesaj attım geçiştirdiler çarşamba anca gelir vs bu sayfadan alışveriş yapanlar var mı acaba
ebruzb Amineninannesiii ben yapmıştım ürünleri gönderdi hiç kaliteli bulmadım üstelik kargo parasını da havale yapmama rağmen kapıda tekrar kargo ücreti aldılar bende kendisine bu durumu söyledim kandırmaya utanmıyor musunuz falan diye bana bir beddualar etti görmeniz lazım terbiyesiz kadın ses kaydı ile üstelik güzelce bi yanlışlık olmuş kargo firmasının hatası falan diyebilirdi bir daha asla yani
annesinin_beybisi Amineninannesiii instagrama hic güvenilmiyor konuyla alakasız ama bir kere 320 lira mont aldim yakin zamanda ve aşırı dar geldi kadin ne değiştirdi ne de paramı verdi üstüne bir sürü hakaret ses kaydı attı aman aman bir daha instragramdan alisveris yapar mıyım
EsengulC Amineninannesiii ben takip editorum Instagram’da bıgün story paylaşmış çok sipariş var sırayla kargoluyoruz diye alışveriş yapmadım ama yapmayı düşünüyodum
Amineninannesiii ebruzb bana da ses kaydı attı çok değişik bir durum gerçekten çözemedim kadını kusura bakmayın pazartesi kargolarım çarşamba gelir vs diyebilirdi üstelik asla kötğ yazmadım
ebruzb Amineninannesiii aynen bide diyor gönderirim kargo paranızı falan ben onu mu istiyorum kandırmayın yeter yani sabaha kadar emek verip yapıyorum o ürünleri falan dedi bizde o parayı kolay kazanmıyoruz pardon da ne saçma bir konuşma geçmişti ya aramızda asla alışveriş yapmam bi daha o kadından
Amineninannesiii annesinin_beybisi ya sürekli netten alışveriş yapan biriyim hamileyiz bir yere çıkamıyoruz işk defa başıma böyle bir şey geldi üste çıkıyor bir de 50₺ için düştüğüm duruma bak 50₺ için kimseyi kandırmayız biz vs diyor mevzu 50₺ mi cidden 1 haftadıe cevap vermiyorsun bana 50₺ diyorsun
annesinin_beybisi Amineninannesiii aynen öyle o kadın da bana hic cevap vermiyordu ben de sayfasına yorumlara yazdim sonra bana diyor sen 320 lira icin beni dolandırıcı yerine koyamazsin ee bu dolandırıcılık değil de ne o zaman . işini ciddiye alan bir insan cevap verir
EsengulC Amineninannesiii yetşemiyorum diye yazmıştı bayan ni kaç gün daha bekleyin bakalım gelir inşallah
annesinin_beybisi Amineninannesiii valla ben zaten kadina dedim hakkimi helal etmiyorum allaha havale ediyorum dedim engelledim icimden de inslalah batarlar diye geçirdim . illaki bir yerden çıkar