Mnk16 canım 2 gün önce yaşadım daha önceden içinde olan pis kanı attığını söyledi doktor . Bebegım de gayet iyi bende kullanıyorum o ilacı Allah’ın izniyle korkacak bsey yok dün ve bugün de oldu hatta dün akşam pembsemsi kanama oldu ama kırmızı bile olsa agır bir sancı agrı cekmıyorsan korkma ❣️