https://resimyukle.io/r/FY7IfF4txK
Kızlar bugün aşılama oldum eşimin sperm yıkama işlemi sonrası böyle bir kapıt verdiler değerler yazıyormuş sizce nasıl değerler doktor birşey söylememiş bende odada uzandığım için burdan paylaşayım dedim birde aşılama sonra sı neler yaptınız yediniz içtiniz ya da yememek gereken şeyler var mı