Kızlar selam , 3. Doz olan var mı kaçıncı haftada oldunuz ?
Aley1 ben 21+6da oldum
Aley1 17+4 de oldum bende
Aley1 doktoruma sordum 17. Hafta icide olacagim
???
Ben 19. Haftamda oldum
Bende dün oldum 23+4 de
GulnazYuldasova hayır değil
12.haftada oldum kolum agridi ve biraz ateslendim
29 haftalık oldum sıram geldiği için ağrı bile yapmadı pek
12 haftam dolsun sonra vurulacağım inşallah 3.dozu da