Yıllarca belekteki otellere gittik ailece ama evlendikten sonra gördüm ki ben otele girip 1 hafta sezlongta yatmayı sevmiyormuşum
Sonra eşimle ölüdeniz e gittik oteller denize yürüme mesafesinde genelde ve aşağı yukarı hepsi aynı gibi.sadece akşamları sıkıcı olab9lir çünkü ölüdeniz küçük bir yer eğlence yerleri de daha çok ingilizler geldiği için pound üzerinden işliyor ve kahvaltı 100 150 tl arası akşam için olan tarifeyi siz düşünün ama gerçekten özellikle belcekız plajı çok güzeldi,dalgalı ve hafif soğuk ama nen öyle seviyorum o yüzden o tam ölüdeniz tarafını sevmemiştim mesela.cok durgun.
2 senedir de antalya konyaaltı ve lara taraflarına gittik sakin geçirdik koronadan dolayı çok kalabalığa karışmadık özellikle bu sene ama önceki sene akşamları da çıkarak gezerek gercekten turist gibi bi tatil gecirmistik.Cok güzeldi ve fiyatlar gayet makul.Bu sene dr hamileliktej dolayi aksamlari yemekten sonra sahile sandelye vs atarak vakit gecirdik o da güzel ve eğlenceliydi.
Hepsini de öneririm hepsi de güzel sadece belek tarafının denizini sevmiyorum ve havası çok boğucu.Antalyaya da eylül gibi gitmek çok güzel oluyor.Nem olmayınca şahane bi tatil geçiriliyor.Egede didim de güzel, yine küçük bir yer ama cennet koyu,konya kültür sitesi,manastır koyu,belki altınkum vs farklı günlerde gidilebilir denizi güzel ve sığ.
En çok gittiğimiz yerler bunlar💃