Merve92 bende bugün nts ye girdim ve inceden inceden sancim çıkdı zaten asaya baskı yaptığı için hissediyorsun serum taktılar ağrı kesici biraz daha rahatlarsın kasılmaları önlemek için benimde ödün koptu biraz daha çıkar diye sancılar rabbim kucagimiza almayı nasip edsin sağlıkla bebgin kg kaç sizin