Flora34 İlk hamileliğim. Bende artık doğsa diyorum 33+1 olduk. Allah’tan normal doğumu beklemeyecegiz büyük ihtimalle sezeryan olacak. 40-42′e dayanamazdım. Ağırlaşmak bir yana nefes daralması, hamilelik başından beri birşey kaldırmaya veya yapmaya birinin yardım etmesi gerek sürekli. Hiçte birine muhtaç olmaktan hoşlanmam. Eşim de çok temiz değil, dağınık. Hergun süpürge yapsam yapılacak ki birde 7-8 gündür yavru kedi getirdi. Oda her tarafa kum tanesi saçıyor. Doğsan artık diyorum doktor 37 de sezeryan dese hiç itiraz etmeyeceğim