Karelinannesi canım doktorlar biberonu önermedi bana, kaşıkla ver dediler, benimde psikolojim bozulmuştu süt olayında ana emdikçe geliyor bebek, mutlaka komposto hoşaf tarzı seyler içsin sulu şeyler yesin kendisi yemezse nasıl süt olacak, e bebekte süt attırıcı besinler var, rezene çayı, ıhlamur iyi geliyor ben bestlak damlanın damlasını almstım o da sütümü arttırdı , üzüm kurusu yiyorum mesela bol su içiyorum