39+4 olduk, hafif sancı var onun dışında bir hareket yok. hurma yiyorum, yürüyorum, sıcak suya giriyorum, squat yapıyorum 10 gündür ama bir ilerleme olmadı henüz. bence geleceği varsa hiçbir şey yapmadan da geliyor. gelmeyecekse gelmiyor. hastaneye bi gittim 8cm açıklık vardı hiçbir şey yapmadım diye yorumlar okudum burda bir sürü. 2 yaşında oğlum var kıçım yer görmüyor, hareket desen var ama hala doğuramadım😁