Damlanur01 sizin bedeniniz ne istiyorsanız öyle yapın ben baştan beri sezeryan istiyordum sezeryan oldum yani hiç ağrım olmadı diyebilirim sadece ilk bir hafta yürürken biraz dikişlerim sızladı ağrımadı bile bir hafta sonra ameliyat olmamış gibiydim normal doğum yapsaydın benim için çok daha ağrılı olurdu eminim belkide istediğim doğum şeklini tercih ettiğim için o kadar iyi hissettim 🙏🏻