Kızlar Allah aşkına burada yazıpta bebeğinizi övmeyin inanın kimsenin umrunda değil erken haftalar olur bilginiz yoktur gr falan sorarsınız ama kilo nedir yaa doktorunuza sorsanıza sizin yaptığınız karşılaştırmak oluyor ve yaptığınız hiç normal bişey değil.