Acrbaby Bu haftalarda neden olur böyle ishal olan varmı acaba kızlar :/ 3 gündür karın ağrısı ve ishal var ..
Ayka_guven Acrbaby canm o bendede var bazende sadece agrilari oluyor cogu kisi dogum yaklastigi icin ishal oluyorsun diyo
Melisahsendursun Acrbaby ishal dogumun yaklasmasina habercidir diye biliyorum allah yardimciniz olsunnn insaallahh
cinderella Acrbaby bende 35 haftalığım bende ishalim ya inşallah bu haftalarda olmaz ama bi yandan da artık olsun istiyorum
[silindi] Acrbaby bende 35+1ama iyiyim geçen gün oldum geçti ishal olunca bir kase yoğurda iki veya üç kaşık nişasta katıp yiyorum hemen geçiriyor deneyin isterseniz..
Frida Benim de aynı durum 35+2 haftalığım ishal oldum 3 gündür dr bir şey demedi leblebi, muz vs. buscopan plus verdi ilacı almadım muz su idare ediyorum
gigi Kızlar bende 33+4 karın ağrısı ve ishal başladı çok mutsuzum afedersiniz makat bölgem acıyor ishalden ne yapmak lazım nişasta su karıştırıp içtim ama karın ağrısı devam ediyor