damlaakgn Merhaba arkadaşlar 32+5 teyim birkaç gündür kalçamın sağ tarafı agrıyor tüm sağ tarafıma vuruyor resmen agrısı bacağım kolum omuzum nebılım of agrı kesıcıde ıcemıyorum eğilip kalkamıyorum normal mi sizce anlamadım ben😣
Seraykg damlaakgn bende de öyle canım kolum ağrımıyor ama kalça bacak ağrısı var doktor siyatik ağrı doğumdan sonrada gecmez diye moralimi bozdu sizde doktorunuza sorarsanız yazar mısınız
Dilanilhn damlaakgn benimde o haftalarda öyleydi doktora sordum normal dedi kalcâ kemigi açılıyormuş suan anlatamıyorum yazıda ama bi sorun teşkil etmiyor benim 1 jafta ağrıdı geçti
Seraykg damlaakgn burdan konuştuğum arkadaşlar oldu ve genelde geçtiğini söylediler sen yüreğini ferah tut