Gamzebydmr Arkadaşlar var mı aranızda arka arkaya gebe kalan kızım 10 aylık ve 5 buçuk aylık hamileyim sezeryan olduğum için doğum yaklaştıkça korku sarmaya başladı 😐
Nlay1n Gamzebydmr ben de o haftalarda doğum yaptım canım ve 2. Doğumum erken oldu mesane rahime yapışmış ve bebeğin kafası eski dikiş yerine dayanmış 35 haftalık doğum yaptım sezaryen ile eski dikişlerim daha iyileşmediği için doktorum korktu patlar diye
Gamzebydmr Nlay1n Bende duyuyorum erken doğumları o yüzden korku sardı beni kızım 39 haftada oldu ama bu şimdiden dikişlerde ağrı falan yapmaya başladı ne zamana kadar durr bilmiyorum
Nlay1n Gamzebydmr hayırlısı olsun inşallah canım ya bende ilk kızımı 39 da doğurdum 2. De hem sancım vardı hemde dikiş yerindeydi kafası