GamzeDurmus ben chicco yeni doğan aldım 250 ml olandan biberon boyutu yeni doğana biraz büyük ama başlık yeni doğanla uyumlu mama az geliyor … mama çok gelirse anne memesini emmek istemiyormuş bebekler o yüzden o şekilde aldım gerek duyduğum yerde diğer aylarda yeni bi biberon almak yerine sadece uç kısım değişimi yaparım diye düşündüm …