Bende de var aynı sıkıntı 🤦🏻♀️ Günde en az 3 litre su içiyorum sürekli wc deyim gittikçe su içmeye devamda ediyorum 3 haftadabi test veriyorum yine lökasit çıkıyo anlamadım. Bi
Arkadaşımın doktoru bebek mesaneye baskı yapar normal demiş ondada var. Benimkide doğum yapana kadar gitmicek galiba ☹️