Merhaba kizlar
Bi skıntım var yorumlarınızı merk ediyorum yardımcı Olursanız çok sevinirim .
3 yıllık evliyim . 2 küretajm var .
2 yıldır gebelik düşünmüyorduk .
Bu ay korunmayı bıraktık .
Bat 6 Ocak.
3ve 5 ocakta ve bugün kan test verdim negatif .
Normalde adetlerim çok düzenli olur .1gunu geçmez .aksine beklenen günden 2.3 gün önce olurum . 3ünden beri kasık ve bel ağrılarım vardı . Bugün dayanamayıp gittim dr. Yumurtanın birisi catlamamis ondan dolayi adet olamiyorm ve gebe kalmıyorum .hiç böyle sıkıntı olmazdı .ilk defa yasiyorum .
Çatlatma iğnesi önerdim , gerek yok pazartesiye adet olursun dedi .idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik yazdı .
Bu yumurta bugün yarın çatladı diyelim , ben ilişkiye girsem gebe kalma ihtimalim var mı? Bu yumurta ne zamana çatlar ?
Yorumlar mısınız