Sumbulu canım Öncelikle geçmiş olsun çokkk. Bende evlendim 3.ayda kasık ağrısı yaşadım dr gittim 2 cm kist dedi fitil ve antibiyotik içtim. O sırada kanda hormonlara ve yumurtalıklara da baktı gayet sağlıklı öncelikle enfeksiyon ve kisti yok etmemiz gerek dedi. 1 ay sonra gittiğimde kist falan kalmamış enfeksiyonum devam ediyordu 2 hafta kadar daha ilaca devam ettim sonra geçti zaten. 7.aya girdiğimde hamile kaldım. Öncelik enfeksiyon ve kistin yok olması demişti bana doktor o yüzden gebelik oluşması zor olur çok yüksekti enfeksiyonum . Ağrı ve yanma enfeksiyon durumunda ,mantar gibi durumlarda oluyor genelde ve bunla alakalı ilaç veriliyor. Kesinlikle ihmal etmeyin.