Gly37 24haftaligim elimde igne kalmadi eczanelerde yok depolarda yok nasil temin edicez peki bizim gibo gebeler ne yapacak
Buseali7 Gly37 bende aynı sıkıntıyı yaşadım canım başka şehirde bulduk oda oksapar değil axeparin diye ama dozu aynı içeriği aynı olduğu için bulabildiğini kullan doktorum bi sorun olmaz dedi rabbime emanet
Halide_70 Bugün ben de kutu hakkımın biri için uğradım, yok gelmedi dediler. Şubatta fiyat artırımına gidecekmiş ilaç şirketi o yüzden elindekini göndermiyor dediler. 🙄🙄