minikayak2-6 MErhaba kızlar birinci trimesterda hep düşüktü tansiyonum 10un Üstüne çıkmamıştı 8-6 9-6 gibi bugün sağlık ocağında 12/6 çıktı ilk defa. Ebe normal dedi ama hep düşük olup böyle çıkınca tedirgin oldum
iremss minikayak2-6 12/6 sizi rahatsz etmiyorsa normal kabul edilir ama daha yükselirse doktora bilgi verin mutlaka gebelikte genelde düşük seyreder
hunilimom minikayak2-6 suan gayet iyi tansiyon benim ilk gebelikte 16/10 lara çıkmıştı doktora söyledim tabi ilaçlar vs düşürdük suan 2. Ye hamileyim ve ciddi gözetim altındayım ilaç kullanıyorum yine dikkat ediyorum sizde yine dikkat edin Allah korusun çok tehlikeli birsey cunki
minikayak2-6 Bide çok hızlı kilo alıyorum ben Aydan 4 kilo almışım. 46 ile hamilelik öğrendim 22+4 haftadayız 58im şu an
minikayak2-6 iremss 12/8 normal deniliyor. Benim 12/6 12/7 çıktı bu da normal fakat hep düşük olup da 12 olmasına şaşırdım. Doktoruma desem de normal deyip bişey yapmaz ki
iremss minikayak2-6 zaten daha yüksek olursa bildirmenz gerekir 12/6da da ancak rahatszlamırsanz bildirmenz gerekir 13 ve üstü olnca takip edilmeli
minikayak2-6 iremss başımda hafif bir ağırlık ağrı var gibi hissediyorum gözümü kapatsam uyuyacağım modu