Kızlar bugün tam 39 hafta olduk dün kontrolüm vardı nst’de hafif sancılarım olduğu gözüktü çatı muayenesi yapmadı doktorum artık iki üç günde bir gel sancılarını takip edelim dedi. Ve ben dün geceden beri ne uyuyabildim ne hareket edebildim sırtımdan kasıklarıma kadar vuruyor ağrı tuvalete bile gidemiyorum diyebilirim fakat daha nişanımda gelmedi bi su filan da gelme durumu olmadı dayanılmicak duruma gelene kadar bekliyim diyorum sizlerin fikri bilgisi ne bu konuda yardımcı olabilir misiniz🙏