Esrabahar Ben aldım hatta çok severek aldım. Üzerine nevresim geçiyor zaten ne olacak 😅 yumuşacık güzel bi yorgan, her şeyi organik olarak alıyorum neredeyse bu polyester olsun artık ki zararlı olsa bebek ürünlerinde kullanmazlardı bence hafta da 1 2 havalanır oldu bitti 😅