Bende öyleydim ilk haftalar hatta hamileliğimi uyku yüzünden anlamıştım, bi ara geçer gibi oldu 24+0’ız şuan hala yorgunluk halsizlik uyku hali oluyor, bir de sakına eğer rahat geçiriyorsanız dillendirmeyin benim hiç mide bulantım vs olmuyordu hamile gibi değilim diyordum bir başladı bel ağrıları mide yanmaları kendi kendine nasıl nazar değdirilir onu gördüm 😂😂🥺