miranbeyinmothersi Ayse_60 benim doktorumun verdiklerindede yzmıyor kuzum iyice baktım göremedim sormadınmı
Hanife_ Ayse_60 ben göremedim canım ben haftada iki.kete gidiyorum kontrole bazen kilosuna bakıyor bazen de sadece suyuna ölçülerine fln her zaman kilosu yazmyor o yüzden resimde
Mihriballim Yazmıyor ama birde bunun komple yazılı olan kağıdı olması lazım bebeğin resmi olmadan sadece ölçümlerin yazdığı onda yazar
Ayse_60 Mihriballim onu vermedi bunu perintoloji polikinliği verdi bebekte açıklık gördüğü için ölçümleri var ama kilosu yazar demişti anlamdım
Hanife_ Ayse_60 Bnde sürekli perinatolojiye gidiyorum her zaman kilonun oldugu resim olmuyor daha farklı ölçümlerde olduğu için