denizinannesi12 Kızlar ilk gebeliğim o yüzden pek bir bilgim yok. 3 gündür adet olucakmış gibi bi ağrı giriyo bir süre sonra geçiyo tekrar oluyo ne olabilir bu bide bazen bebeğin baskısını sağ kasığımda hissediyorum
Liyuzamom denizinannesi12 kaç haftalıksın canım bende öyleyim hatta 1 haftadır doktora gittim bebek doğum kanalını zorluyormuŞ o yüzden oluyormuş hatta karnın bile düştü ama hala devam ediyor
Liyuzamom denizinannesi12 sizinki bebek büyüdüğü için oluyordur yüksek ihtimalle canım inşallah bi şey yoktur doktoruna sor istirahat et yine de