EryaCa çok kişi var şuan buna yakalanan ciddi bi salgın var bu konuda bende öyleyim şuan 6. Günüm bu ilk 3 gün ciddi ağrı çektim bir de öksürük oldu şuan ağrılarım diniyor burun akıntısı ve hapşırma da iki gün fln oldu şuan daha iyi ama öksürüğe çare bulamadım ne yaptıysam denemediğim kalmadı 13 haftalık hamileyim bende öksürükten dolayı tedirginim ama hiç bir ilaç verilmiyor hamilelere ağrı ve ateş için parol veriliyor sadece