Cylnsms Avbmert38 34+2′ deyiz şuan. Evet ya benimki de durmuyor yerinde 😌 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Cylnsms Avbmert38 açlık tokluk kan şekeri bende de normal çıkmıştı. Şeker yükleme testini de kendim yaptırmak istemedim. Zaten bize farklı sorunlardan bahsetmelerinden öyle bunalmıştım ki . Su fazlalığını umursamadım bile 😑
Avbmert38 Cylnsms baska ne sorunu soylediler canim? Ayrica umursamamakla iyi etmissin inan her birimize oyle yapiyolar yuregmz agzimzda hamilelik geciriyoruz
Zeynep266 supermommm Benimde 33de bu sorun çıktı çok şükür 36dan sonra düzeldi ama çok su içtim biraz çokça tuvalete gidersin ama değer bide meyve çok yedim her türlü ama bir tanidigimda 33de suyu azaldı 35 de doğurdu seninde hayırlısı olur insallah
supermommm Zeynep266 kız Bi moral verip Bi korkutma 😂hakkımızda hayırlısı artık canım nasipte ne varsa o
Cylnsms Avbmert38 Beyin ventrüküllerinde genişlik var üst sınırı geçmiş . Epey korkuttular bu konuda . Aldırmaya bile yönlendirdiler. İstemedim. Ne gelirse Allah’tan diyip dua ediyorum.
Avbmert38 Cylnsms bunu diyen perinatalog muydu? Zaten doguma az kaldi saglikli bir sekilde kucagina alacaksin insallah
Cylnsms Avbmert38 hem kadın doğum doktoru hem de perinatalog. Ama sadece ultrason görüntüsü ile bunu söylediler. Fetal mr filan çektirmedim. Allah’ın takdiri her şey
supermommm Mimik çok güzel moral verdin canım çok saol ilk gebeliğim o yüzden korkuyorum ama bide doktor hani bişey demedi o içimi rahatlatıyor sadece 10 gün sonra kontrole gel dedi