Korkulacak hiçbir durum söz konusu değil, belden uyuşmalı oldum anında uyuştum 3-4 dk sonra bebeğim kucağımdaydı, odaya çıktıktan 5 saat sonra yürüttüler dirayetli bir insanım ama herkes çok abartıyordu yok haftalarca yerinden kalkamazsın yok öyle yok böyle, 3.gün ayaktaydım tamamen makinaya çamaşır attım, 1 gece kaldım hastanede de sadece, hiç korkmayın hiç hemde