Kızlar ikili tarama yaptırdım bugün doktor değerler iyi görünüyor. Ama sıvı alıyoruz onda %100 belli oluyor dedi. Yaptıran varmı ? Yada gerek var mı ? İlk gebeliğim tecrübesizim maalesef.. Bir de iki damarı net göremedim. 1 ay sonra gel iki damara bakıcam dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu ?