Kızlar merhaba bu gönderiyi aklında soru olan yeni hamileler için yazıyorum 6+4gunluk hamileyim 5+4 de kanama.oldu çok korktum 6 haftalikken hastaneye gittim doktor kalp atışını duymadı ve kanaman var düşük tehlikenin var dedi iğne ve hap verdi yat dedi tabi biz kötü bisey oldu sandık umutsuzluk sonra 6+4 yani bugün hastaneye gittik kanama az durmuş ve çok şükür kalp atışını duyduk yani hemen korkmayın die yazıyorum Rabbım herseyin hayırlısını versin inslah