yyagmurrr Kızlar selam 37+6 yız. Dün geceden beri adet olamıyormuşım gibi agrım var belim inanılmaz agrıyor ama sancım yok. Dogum belirtisimidir bu ?
Derinada yyagmurrr benim de öyle aynı haftadayız geçen hafta gittiğimde 1 cm açıklık gözlendi bebeğim doğum kanalında bekliyor ama hala gelen giden yok
Nur_beyza00 yyagmurrr Canim bende oyleydim 37+2 deyim cati muayenesiden sonra 3 cm acikligim vardi bende geliyor zanettim megerse Gaz sancisiymis keske dogursam bundan iyiydi dedim 🥺
Liyuzamom yyagmurrr benimde öyle ya sürekli sanki adet olucam dolmuş rahmim de gelmiyormuş gibi 😪 belim tam alt kısımdan ağrıyor karnımda 2 3 gündür garip bir ağrı var genelde bebek toplandığında karnım sertleştiğinde oluyor 😪 37+1 😪