Glcn bu arada bende son ayımda ciddi bir soğuk algınlığı geçirdim o kocaman göbekle her öksürdüğümde canımdan can gidiyordu aynı anda kaburgam sıkışmıştı ve öksürükte batıyordu günde iki defa antibiyotik iğne vuruyordum eğer ben iyi olmazsam bebekte iyi olmaz demişti doktorum ... her doğum bir hikaye bir can taşıoruz elbette zorluklarını korkularını yaşıyacaz dilerim allahtan bu yaşadıklarınız da hayal gibi geçer gider sağlık ve sıhhatle kucağınıza alırsınız💖🙏🏻☺️