Merhaba anneler herkes buraya yazdımı doğuma gidiyo galiba bende bi şansımı deniyim dedim 😂 39+2 bu hafta da gelmezse suni sancı dedi doktor ben hiç istemiyorum suniyi.. Ne olur doğalından doğum yapıyım inşallah var mı benim gibi olan neler yapıyosunuz hızlanması için 🤷♀️🤷♀️