Merhaba hanımlar. 8 yıllık sigara bağımlısı bir insandım. Hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım. Şuan 22+3 haftalık hamileyim. Ama arada arkadaşlarımla bir araya gelince bir tane falan içsem birşey olur mu? Hamile kaldığından beri içmedim. Aranızda içenler var mı?