Kızlar kullanan var mı acaba ?
ozgese-s kullanmadım ama aldım 44 gün sonra kullanıcaz inşallah 🤣
ozgese-s ben de aldım ama kullanmadım
cahillesohbetikestim Sağlıkla gelsin inşallah 🌺
cahillesohbetikestim merhaba baby me losyonu kullandınız mı önerir misiniz?
ozgese-s Amin hepimiz için inşallah
Rikamom kullandım canım memnunum hala kullanıyorum