gamzeaktasss Kızlar Egepolde detaylı ultrason güncel fiyatlarını bilen var mı? Bir de internette detaylı ultrason yapan doktor hakkında hep kötü yorumlar var orda yaptıranlar yazabilir mi?
Zeynepgl gamzeaktasss Ocak ta gelen zamlı fiyatı 750 TL olmuş canım 550ydi en son bende yaptırıcam yorumlara bakmadım henüz ama hastanem orası doktorum orda o yüzden orda yaptırmaya düşünüyorum 🌸🌸
AdenEva gamzeaktasss gayet iyiydi uzun boylu bir doktordu detaylıyı yapan. Hem esprili hem her ayrıntısına baktı hem de herşeyini bana izletip anlattı. Gayet memnun kaldım
gamzeaktasss Zeynepgl Muayene ücretinede zam gelmiş doğum kim bilir ne kadar olacak 🤦🏻♀️ bende devamlı kontrole Cemil beye gidiyorum çok memnunum. Radyoloji doktoru hakkında ilgisiz gibi yorumlar vardı kafam karıştı🙄
Zeynepgl gamzeaktasss Bende araştırayım bi o zaman canım benimde zamanı gelmek üzere 🙄 doğum ücreti 7900 kuzum bende Bülent beye gidiyorum çok memnumun yolu yarılamamış olsam hastaneyi değiştirirdim ama artık yapcak bişey yok devam 🙃
gamzeaktasss Zeynepgl aynen kuzum doktor en önemlisi zaten yapacak bir şey yok 💖 kaç haftalıksın biz 16+1iz
sibelbulut Kastınız 4 boyutlu ultrasonsa yok egepolde 2 boyutlu ultrasonla görüyosunuz sadece ne yazıkki muayene ücreti almış başını gitmiş o paraya bu kalite asla haketmiyor…
gamzeaktasss sibelbulut Evet 2 boyutlu gösteriyorlar her gittiğimde devlet hastanesinden farkı yok doktorumdan memnun olmasam bırakıcaktım
AdenEva sibelbulut detaylı ultrasonda 4 boyutlu bakılıyo canım doktorların normal muayenesinde 4 boyut yok ama hanımefendi detaylı için sormuş