Pitircigim benim 1hafta kaldı doğuma bence o bayan yanlış anlamıştır o zaman doğum yapmış olmalı madem degmismis size inanmadığımdan değil yanlış anlamayın o postu açan kişinin bu olayı yaşaması tuhafıma gitti korkmaniza gerek yok öyle herşeye inanmayın kendinizi korkutmayin hayırlı doğumlar dilerim 😊 sanciniz çıkmadan çatı muayene olmayın derim onerilmiyor