Ebruli1903 Kızlar benim kimyasal gebelik oldu sonra doktor tahlil istedi bu sabah sonuçlar çıktı İŞTE kızamıkçık geçirmişim bağışıklık kazanmışım ama bunu daha önce geçiren yada başına gelen var mı