mucizegebelik6 4858 erken öğrendiğinize göre erkek miiii genelde erkekler erkenden görünür diye bildiğim için söyledim saglicakla gelsin🌸 benim oğlum olacağını 12. Hafta da dediler de
Zehra9616 4858 yinede bi dahaki gittiginde tekrar sor cnm degisme ihtimalleri bu haftalarda cok yuksek😊
_yasemin_ mucizegebelik6 yok taramada XY mi ya da XX mi olduğu çıkıyor hangi kromozomlara rastlandıysa cinsiyet o değişim olmaz
4858 mucizegebelik6 evet erkekmiş💕 buna bende inanıyorum artık erkek bebekler hem erken kıpırdıyor hem de erken cinsiyet gösteriyor😄
_yasemin_ Biz de tüp bebek yaptırdık pgt(ngs) tanılı tüm kromozomları tarandı. 5 günlük embriyomun cinsiyeti belli 🙏🏼
4858 _yasemin_ maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍 cinsiyeti nedir merak ettim bende
mucizegebelik6 _yasemin_ size bi süprizi kalmamıştır bizde tup bebek ve ngsye gtmesede embriyologlar biliyor sadece en iyiler bilir :)) bizim biliyordu ama duymak istemedik cinsiyet partisi yaptık çünkü 🥳
B-Y94 4858 🥰🥰🥰 lyy yavrum nasıl da heyecanlandın sen bende öyleyim benim eşim de kız diyordu ama ben erkek hissettim Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin gereiis önemli değil kız erkek ama çok mutlu oldum 🥰
Zeynep2461 Kızlar bulantılarınız nasıl ve ne zaman geçti 8+6 benim çok kötü bulantılarım var ve özellikle akşamdan oluyor canım hiçbirşey yemek istemiyor
4858 Zeynep2461 benimde hala var akşam yatmadan 1 tanem prilam içiyorum o beni kurtardı bıraktığım gibi günüm rezil geçiyor ama
_yasemin_ mucizegebelik6 cinsiyet partisi yapmayı düşünmüyorduk biz eğer olursa yapmayacaktık yani :) sürprizi kaçan bi durum olmadı pek :) alışılagelmiş bir durum olmadığı için aksine erken öğrenmek sürpriz oldu bize 😌
ozge07070 4858 kuzum hayırlı olsun ama banad a 12. Haftada doktorum %80 erkek dedi çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi ama 17. Haftamda gittiğimde %100 kız olduğunu öğrendik 😊
4858 ozge07070 bize %95 dedi olsun değişsin önemli değil yeterki sağlıklı olsun sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi😍