Asyaburcin Arkadaşlar yeni doğum yapmış kişiler bebeğe kimlik çıkartırken randevu alarak mi gittilerr acaba yoksa direk gidildigindede çıkartılıyor mu bilgisi olan.
SuY Asyaburcin bi soru da benden doğum yaptığımız ilçe de mi çıkarcaz yoksa ikamet ilçesi mi doğum yeri neresi yazıyor? Küçük şehir değil Büyükşehir merkezi bunlar Bursadayız
Asyaburcin Esilameryem bende dün aradım da randevu gerekiyormus dediler ama önceden randevu istenmiyordu yenidoğan icin
Zehra9616 SuY ikametindeki belediyeye basvurman gerekiyo cnm hepsini birlestirdiler cunki nufus falan hepsi bi arada
SuY yagizinannesii aa süper denk gelmiş hep merak ediyordum kafamın köşesindeydi şimdi soruyu görünce aklıma geldi benimde 🤗
SuY Asyaburcin tamam ikamet ettiğimiz nüfus müdürlüğünde çıkartacağız ama çocuğun doğduğu ilçe yazacak Budur de mi doğrusu 😃
Papatyam63 Asyaburcin yok haninoglum şuan 2 yaşında ama daha gecen arkadaşımin ve eti oldu hani randevu almadı giti
lavininannesii Asyaburcin doğum gerçekleştikten sonra hastanenin bir bölümüne başvuru yapıyosunuz doğum belgesiyle. Ordan size geçici kimlik belgesi veriyolar. Daha sonra asıl kimlik ev adresine geliyo bizim öyle oldu
SuY yagizinannesii yaaa darısı başımıza inşallah sağ Salim sağlıklı bi doğum geçirelim de 🥰🐣 siz nerde doğum yaptınız