Seymakkyyybb bebeğe zararı olacak bi uygulamayı doktorunuz önermezdi zaten içiniz rahat olsun. Ben de kullandım ilk 12 hafta. Ayrıca hergün corasprin de kullanıyordum. Daha sonra doktorum ikisine de artık gerek olmadığını düşündü ve bütün ilaçlarımı kesti. Ama önerim mutalaka iğnenizi kendiniz yapın cok daha az acıyor ve en az acıyan yer göbek deliğinin 2 parmak aşağısındaki yatay hiza.