ZeynepSeda59 ben oldum ama şu şekil de bana dedi ki doktor istersen rahim ağzı uzunluğuna bakalım eğer ki kısalık varsa tedavisi var.ve erken doğuma sebeb oluyor dedi.ben de bakalım desim tedbir olarak.ama istemezsen olmazsın muayne sana bırakıyor doktorlar.