Kızlar 36+2 haftalık hamileyim. Sabahtan karnımın üst kısmında midemin olduğu bölümde kramplar oluyor. Bıçak saplanır gibi. Belime vuruyor bazen ara ara geliyor ve duruyor bebeğim de maşallah çok hareketli bugün oda durmuyor. Doğum sancısı mı yoksa mide mi anlam veremedim. Üst karnımın heryeri ağlıyor givi