Yasemiinny Kızlar merhaba, Şu an 8+3 hamileyim. Ben şimdiden 11nci haftam için randevu alabilir miyim? Tabi hep giriyorum hiç randevu yok orası ayrı😣 yani en fazla kaç gün sonrasına randevu alabiliyoruz?
gldn065807 Yasemiinny kadın doğum doktorun zaten söylüyor canım yaptıracak misin diyede soruyor en azından benimde öyle olmuştu
Aysu123cicek Yasemiinny selanim alekum canim 15 gun sonea mesela ben subatin 4 ne radevu alicam onun icin ocak 19 da saat 4 den sonra bakicam ala biliyorum
FeriDee Yasemiinny şehir hastanesinde 12. Haftama göre normal kadın doğuma randevu aldım ikili test için geldim dedim. Önce dr kendi baktı sonra baska bi ultrasona yönlendirdi orda ölçüm oldu. Tekrar dra döndüm kan istedi 10 güne çıkar dedi de 3 4 günden çıkmıştı
Yasemiinny gldn065807 doktoruma 7nci haftamda gitmiştim. 1 ay sonra gel dedi o zamand a 11nci haftamda olucam. Yaptır derse şimdiden randevu bulayım dedim bende. Belki de istemez ama en azından garantiye alayım dedim ama randevu bulunmuyor zaten
Sumiire Yasemiinny Sizn isteğinize bağlı yapıyo doktorunuz en gec 12. Haftaya kadar yapılıyo diye biliyorum 11. Haftada giderseniz eğer isterseniz yapar
Yasemiinny Sumiire özelde muayene oluyorum ama ikili test için perinataloji bölümüne gitmek gerekiyor galiba. Bunu özelde yaptırmak istemiyorum belki doktorum da istemez ama her ihtimale karşı devletten randevu alayım dedim ama
Sumiire Yasemiinny ben ikili testi yaptırmadım 3 lüde doktorum (özel) kendi yaptı ölçtü sadece kan tahlili veriyosun ikilide perinatolojide gitmek gerektiğini bilmiyorum
Yasemiinny Sumiire oğlumda yaptırdım bir sorun çıkmamıştı. Doktorum ister mi bilemiyorum 11nci haftada kontrolüm var. Şimdi yaptır derse bir hafta içinde randevu bulamam diye düşündüm ☺️
Sumiire Yasemiinny Siz sıra alın doktorunuzun kontrolünden bi iki gün sonraya eğer istemezse iptal edersiniz
Yasemiinny FeriDee ya haftaya devlete randevu almıştım gidince de kendilerine bir sorayım öyle olursa o şekilde alayım en iyisi😊 teşekkür ederim