___Busra___ Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim belim ağrıyor ve aynı zamanda bebeğin olduğu bölgede ara ara sancı gibi farklı ağrı giriyor bu normal mi acaba doktora gitmelimiyim
Sevi_l ___Busra___ benimde vardı ve gittim bebeğin eşi oluyormuş ya o aşağıda çıktı bide enfeksiyon mantar çıktı