Glzrkck Hanımlar bu doktora devam etmeyi düşünüyorum 16 haftalık hamileyim nasıl bir doktor aranızda giden varmı acab?
zamloss123 Glzrkck bende 17 haftalık ona ayşegül hanıma gidiyorum çok tatlı çok iyi devam etmeyi düşünüyorum Bi ara şehir hastanesine de gidecektim ayşegül hocayı görünce vazgeçtim
aysetsch Uygar_kubra doğumda hiç haberim yok🤷♀️ Ama ben dış gebelik geçirmiştim kürtaj oldum sü tıpta, hemşireler falan çok tatlıydı iyilerdi genel olarak
Glzrkck Yengem doğum yaptı tıpda bir özel gibi değil ama temiz hastane doktor da çok iyi dedi belli bir ücret verirsen doğuma giriyormuş 😌😊
Uygar_kubra Glzrkck evet bende mustafa gaziye gittim çok memnun kaldm çok ilgiliydi ama doğum için denk gelmesi lazım derslere giriyorum amelyatta da olabilirim vs dedi ama özel oda tutuluyor 150tl gbi bi fiyata banada o yüzden cazip geldi