Mustafa_mom merhaba korkmanıza gerek yok Allaha şükür çok kötü değildim önce psikolojik olarak kendinizi motive edin ağrınız olursa parol için ben bol sıvı tükettim meyve c vitamini çam kozalağı pekmezi, propolisli zencefilli keçiboynuzu özü satılıyor ondan aldım sabah akşam içtim, ıhlamur ballı süt bol terledim duş aldım Allaha şükür negatife döndüm ama malesef öksürük var daha eskisi kadar olmasa da o yüzden bu dediklerimi içmeye devam ediyorum dediğim gibi moral de çok önemli sakın olumsuz düşünmeyin atlatırsınız siz ve bebeğiniz çok güçlü buna inanın :) Allah şifalar versin