Aycan051415 Ben de şimdi geldım 2 tane alt aldım 20 TL, agız silme bezi aldım 3 lü 17.90 Dı sanırım pahalı buldum ama annem illa alalım dedı anneannesi aldı Allah razı olsun bıde alt üst aldık 30 TL ye 😍😍😍 mayıs da dogum yapacagım ıcın baddanıye almadım nohut baddanıye alacagım ilerleyen zamanlarda bulursunuz ınsallah