ozumveannesi 2 ocakta sezaryen oldum o günden beri kafam inme inmiş gibi yok böyle bi ağrı hareket ettiremiyorum acıyor resmen ağrı kesiciler fayda etmiyor kahve su kola çok içiyorum başka bir çözümü varmı ne yapabilirim
iremss ozumveannesi serum taktırın doktordan ağrı kesici talep edin ortalama 1 hafta 10 gün sürüyo bi anda geçiyo :( kahve ve su içmeye devam
ozumveannesi Ameliyat yerimde bir sıkıntı yok ertesi gün ayaktaydım. Ama bu baş ağrısı beni mahvetti değişik bi acı
ozumveannesi iremss serum falan fayda etmiyor dikloron iğne verdi doktorum onu yaptırıyorum oda fayda etmiyor nasıl bi illet bu😣😣 10 günden fazla süren varmış
iremss ozumveannesi ya bende yaşadm anlıyorm da serum ve geralgine-k ağrı kesici kullanmştm 1 hafta çektm ama geçmşti en kısa zamanda düzelirsnz inşallah