Mrvkny Aranızda safra kusan oldu mu hamileyim ilk kez yaşadım ve üç gün arayla ikinci kez de kustum ciddiye almalı mıyım bilemiyorum
nurberk1 Doktoruma söyledim ilaç verdi kullandım geçti bana sabahları aç olduğum için midemin boş olması sebebi ile safra kusuyorsun demişti ama ilaç da verdi faydasını gördüm Mrvkny
Smyye1B Mrvkny Bende 3 gün içinde 4 defa kustum 12ci haftada içtiğim suyu dahil çıkartıyordum sonrasında gün içinde iki defa olunca acile gittim araştırma hastanesine beni 5gün hastanede yatırdılar sıvı ve besin kaybından dolayı.
minikpandammmm Mrvkny hiç bişey olmaz canm bende cok acı köpüklü su ve safra kustum sabahları özellikle . hamilelikte oluyormus. sonra gecti benim. bastıracak bişeyler ye . muz, soguk bir kaç yudum süt vs
minikpandammmm Mrvkny bana da doktorum ilaç verdi ama kullanmak istemedim ilk 3 ay bebeğe zararlı her türlü ilaç diye. bekledim 1 hafta ya geçti. üşüttüğün için de olmus olabilir. hamilelikte zaten hassassın.